Jak zdobyć follow na instagramie?

Jak zdobyć obserwujących na instagramie? Sposobów jest wiele, pokażemy Wam kilka najważniejszych i najszybszych metod na zdobycie follow.

Jako, że sami testowaliśmy takie usługi w ostatnim czasie, podamy Wam sposób na skróty.

Jak najprościej zdobyć followersów? Kupić ich. Stron z takimi usługami jest sporo, a jednym z najbardziej renomowanych sklepów jest sklep, który właśnie testowaliśmy. Chodzi oczywiście o lajkujemy.pl – topowego dostawcę usług social media. No, ale nie rozpisując się o tym za bardzo – każdy sobie poradzi myślę, przejdźmy dalej.

Zoptymalizuj content oraz podstawowe informacje

Bez bio (opisu profilu), opisów do zdjęć, prawidłowej nazwy użytkownika lub zdjęcia profilowego, skąd ludzie będą wiedzieć, że konto należy do Twojej marki? Może się to wydawać oczywiste, ale na Instagramie Twoja biografia i wizerunek pomagają tworzyć fundamenty tożsamości Twojej marki. Link w Twojej biografii to jedyne miejsce, w którym możesz kierować ruch z Instagrama do Twojej witryny, dlatego optymalizacja konta jest niezbędna.

Jeśli nie masz pewności, gdzie umieścić link, wypróbuj strony marketingowe lub produkty związane z określonymi słowami kluczowymi, hashtagami lub kampaniami na Twoim koncie na Instagramie. Tworzenie linków do strony głównej jest w porządku, ale dlaczego nie zapewnić użytkownikom spójnych wrażeń podczas przechodzenia z biografii do witryny? Doprowadziło to do popularności stron docelowych z linkami IG, na których znajdują się odpowiednie linki do kilku ostatnich fragmentów treści wspomnianych w kanale marki oraz posty typu „link in bio”, które pomagają kierować odbiorców do tych linków.

Ponadto staraj się, aby Twoja nazwa użytkownika była jak najbardziej przyjazna dla wyszukiwania, co zwykle oznacza trzymanie się blisko rzeczywistej nazwy marki. Jeśli nazwa Twojej firmy jest dłuższa, skróć ją do czegoś, co rozpoznają Twoi odbiorcy. Nie dodawaj cyfr ani znaków specjalnych do swojej nazwy użytkownika i jeśli to możliwe, utrzymuj ją w zgodzie z innymi uchwytami mediów społecznościowych, które już masz.

Zaplanuj posty

Chociaż algorytm Instagrama zmienił się, aby wyświetlać użytkownikom więcej treści, które im się podobają, publikowanie w odpowiednim czasie można nadal zapewnić lepszą widoczność postów, zwiększając ogólne zaangażowanie, które otrzymujemy.

Zainwestuj we współprace

Najlepszym sposobem, aby zachęcić klientów do kliknięcia follow, jest Twoja obecność. Obecność zarówno na własnym Instagramie, jak na innych profilach jest niezwykle ważna. Spróbuj sponsorować treści, współpracować z dużymi influencerami. Możesz także organizować konkursy na Instagramie, aby zaprezentować swoją markę szerszej publiczności. Tego typu kampanie budują społeczne zaufanie obserwujących, pokazując, że Twoi fani są wystarczająco zainwestowani, aby ponownie opublikować Twoje treści.

 

Postuj to, czego chcą Twoi obserwatorzy

Chociaż łatwiej to powiedzieć niż zrobić, warto dowiedzieć się, jakie treści chcą zobaczyć Twoi obserwatorzy. Na Instagramie szybko zauważysz, że niektóre treści działają lepiej niż inne. Dlatego testowanie jest tak ważne.

Niezależnie od tego, czy są to filtry, napisy, typy treści czy godziny postów, najdrobniejszy szczegół może mieć znaczenie. Śledź to, aby wiedzieć, że publikujesz popularne i odpowiednio targetowane treści. Aby pójść o krok dalej, Twoja marka powinna zainwestować w narzędzia analityczne na Instagramie. Ułatwi to śledzenie, porównywanie i analizowanie treści na Instagramie na różnych kontach. Na ten moment jednak nie będziemy się na takich narzędziach skupiać.

 

Mamy nadzieję, że chociaż trochę rozjaśniliśmy Ci temat zdobywania czy też pozyskiwania followersów na insta. Jeśli tylko macie jakieś pytania – piszcie śmiało. Do następnego.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *